Інструкція замовлення послуги з надання в користування біотуалетів




      Для отримання  послуги з тимчасового користування біотуалетами, суб’єктам господарювання і бюджетним організаціям необхідно укласти договір.

Для укладення (переукладення) договору необхідно:

  1. На головній сторінці сайту в меню виберіть «Реєстрація», (якщо Ви переукладаєте договір, реєстрація не потрібна, Ваші дії починаються з п.3);
  2. Заповніть дані у відкритому  вікні  і натисніть  «Відправити»;
  3. Отримавши повідомлення про реєстрацію, зайдіть по номеру телефону  у особистий кабінет, для чого виберіть «Особистий кабінет», введіть номер телефону, підтвердіть що «Ви є юридичною особою?», натисніть  «Відправити», після цього отримаєте смс-повідомленням код, введіть його, натисніть  «Увійти».
  4. На сторінці свого особистого кабінету,  для укладення договору, натисніть «Договори +», далі натисніть «Користування майном», відкриється сторінка «У Вас ще немає договору», натисніть «+»;
  5. Заповніть поля, контакти, юридичну адресу;
  6. Дайте згоду на обробку персональних даних;
  7. Надішліть заявку.

      Після успішного відправлення форми, Ваша заявка на договір матиме статус – «Надіслано». Очікуйте на смс про підтвердження договору, та можливості накласти ЕЦП (електронний цифровий підпис) на файл.

      Отримавши смс про підтвердження договору, перейдіть в особистий кабінет в розділ відповідного договору, на який ви надіслали заявку. Ви можете ознайомитись з договором натиснувши на кнопку "Завантажити договір". Якщо умови договору Вас влаштовують, підпишіть завантажений Вами договір Електронним цифровим підписом. Якщо у вас є ЕЦП - виберіть "Накласти ЕЦП". Для того, щоб отримати ЕЦП - перейдіть за посиланням.

      Заповніть свої дані в форму, а саме:

1. Оберіть тип носія особистого ключа (зазвичай файловий носій);

2. Виберіть надавача ел. довірчих послуг - Установа в якій зареєстрований електронний ключ;

3. Виберіть на Вашому пристрої файл із електронним ключем;

4. Введіть пароль для ключа;

5. Натисніть на кнопку "Зчитати";

6. Виберіть тип підпису «Данні на підпис окремими файлами»;

7. Алгоритм підпису «ДСТУ – 4145»;

8. Формат підпису з повними даними для перевірки (CAdES-X-Long);

9. Оберіть завантажений файл договору для підпису;

10. Натисніть кнопку «Підписати»;

11. Після успішного зчитування, натисніть «Зберегти»;

      Файл завантажиться на Ваш пристрій;

12. Завантажте файл підпису на сайт.

 

      Усі запитання і пропозиції Ви можете надіслати через пункт меню «Звернення».

      По бажанню, для отримання  договору у паперовому примірнику з «живим» підписом, Вам необхідно звернутись у відділ збуту послуг підприємства за адресою м. Хмельницький, вул. Толстого, 1.