Інструкція замовлення послуги з вивезення рідких побутових відходів




Населення для отримання послуги з вивезення рідких побутових відходів окремий договір не укладає.  Послуга для населення надається по заяві споживача, після отримання підприємством оплати за цю послугу на рахунок споживача по адресі проживання.

Для отримання  послуги з вивезення рідких побутових відходів, суб’єктам господарювання і бюджетним організаціям необхідно укласти договір.

Для укладення (переукладення) договору необхідні наступні дії:

  1. На головній сторінці сайту в меню виберіть «Реєстрація», (якщо Ви переукладаєте договір, реєстрація непотрібна, Ваші дії починаються з п.3);
  2. Заповніть дані у відкритому  вікні натисніть радіо кнопку «Ви є юридичною особою?» і натисніть «Відправити», відкривається особистий кабінет (далі Ваші дії продовжуються з п.4) ;
  3. Зайдіть по номеру телефону у особистий кабінет, для чого виберіть «Особистий кабінет», введіть номер мобільного телефону, підтвердіть що «Ви є юридичною особою?», натисніть «Відправити», після цього отримаєте смс-повідомленням код, введіть його, натисніть «Увійти».
  4. На сторінці свого особистого кабінету,  для укладення договору, натисніть «Договори +», відкриється напис «про надання послуг з вивезення рідких побутових відходів», натисніть на цей напис, відкриється сторінка « Договір про надання послуг з вивезення рідких побутових відходів», натисніть «+» Укласти договір;
  5. Заповніть поля, контакти, адресу проживання;
  6. Дайте згоду на обробку персональних даних;
  7. Прикріпіть файли відповідно до переліку;
  8. Надішліть заявку.

Після успішного відправлення форми, Ваша заявка на договір матиме статус –«Надіслано». Очікуйте на смс про підтвердження договору, та можливості накласти ЕЦП (електронний цифровий підпис) на файл.

Отримавши смс про підтвердження договору, перейдіть в особистий кабінет в розділ відповідного договору, на який Ви надіслали заявку. Ви можете ознайомитись з договором, натиснувши на кнопку "Завантажити договір". Якщо умови договору Вас влаштовують, підпишіть завантажений Вами договір Електронним цифровим підписом. Якщо у вас є ЕЦП - виберіть "Накласти ЕЦП". Для того, щоб отримати ЕЦП - перейдіть  за посиланням.

Заповніть свої дані в форму, а саме:

1. Оберіть тип носія особистого ключа (зазвичай файловий носій);

2. Виберіть надавача ел. довірчих послуг - Установа в якій зареєстрований електронний ключ;

3. Виберіть на Вашому пристрої файл із електронним ключем;

4. Введіть пароль для ключа;

5. Натисніть на кнопку "Зчитати";

6. Виберіть тип підпису «Данні на підпис окремими файлами»;

7. Алгоритм підпису «ДСТУ – 4145»;

8. Формат підпису з повними даними для перевірки (CAdES-X-Long);

9. Оберіть завантажений файл договору для підпису;

10. Натисніть кнопку «Підписати»;

11. Після успішного зчитування, натисніть «Зберегти»;

Файл завантажиться на Ваш пристрій;

12. Завантажте файл підпису на сайт.

 

      Усі запитання і пропозиції Ви можете надіслати через пункт меню «Звернення».

      По бажанню, для отримання  договору у паперовому примірнику з «живим» підписом, Вам необхідно звернутись у відділ збуту послуг підприємства за адресою м. Хмельницький, вул. Толстого, 1.